Odbieranie wiadomości SMS

Pełna, dwukierunkowa komunikacja SMS. Odbieraj wiadomości w Panelu oraz poprzez API. Twórz automatyzacje w oparciu o treść odebranych wiadomości.

  • Wiadomości przychodzące

Dwukierunkowa komunikacja

Usługa umożliwia dwukierunkową komunikację SMS.

Odebrane wiadomości SMS mogą zostać automatycznie przesłane na e-mail, na SMS (forward) lub przekazane do Twoich aplikacji, systemów czy serwisów za pośrednictwem wywołania adresu Callback URL.

  • Nieograniczone możliwości

Twórz automatyzacje i wyzwalacze

Usługa może służyć do automatyzacji i wyzwalania działań w oparciu o treść odebranej wiadomości SMS. Możesz również stworzyć ankiety i sondy, konkursy i głosowania przez SMS.

Jak to działa?

Nadawca wysyła wiadomość, która trafia do skrzynki odbiorczej na Twoim koncie na Platformie. Wiadomość może być przekazana na wskazany e-mail, numer telefonu lub do Twojej aplikacji poprzez wywołanie Callback URL (Webhook).

Trzy warianty usługi

Usługę odbioru wiadomości SMS oferujemy w 3 wariantach:

Wariant  1 

Numer Dedykowany

Możesz wybrać swój dedykowany, 9-cio cyfrowy numer telefonu do odbierania SMS z dostępnej puli numerów.

Wszystkie wiadomości SMS, które zostaną odebrane pod tym numerem umieszczone zostaną w Skrzynce Odbiorczej na Twoim koncie.

Mogą zostać również przesłane na podany e-mail, a także przekazane do Twoich serwisów, systemów czy aplikacji za pośrednictwem wywołania adresu Callback URL z jednoczesnym przekazaniem parametrów odebranej wiadomości.

Odebrane wiadomości mogą być również przekazywane pod dowolny numer telefonu (tzw. FORWARD SMS).

Usługa do wyłącznego Użytku – numer jest niezależny i nie jest współdzielony z innymi klientami. Tylko Ty masz do niego dostęp i możesz z niego korzystać.

Możesz wysyłać SMSy 2Way z Twoim numerem dedykowanym jako nadawcą wiadomości. W ten sposób odbiorca szybko będzie mógł na nią odpowiedzieć.

Wszystkie przychodzące wiadomości trafiają do Skrzynki Odbiorczej na Twoim koncie. Mogą być również przekazywane dalej:

  • do zewnętrznego systemu na wskazany adres URL, poprzez wywołanie Callback URL,
  • na wskazany adres e-mail,
  • na wskazany numer telefonu

Odbieranie przychodzących wiadomości SMS na numer dedykowany jest bezpłatne.

Przykład:

Klient aktywował numer dedykowany +48901234567. Wszystkie wiadomości SMS, które zostaną wysłane na ten numer zostaną umieszczone w skrzynce odbiorczej na koncie Klienta. Mogą być również przekazane na podany adres Callback URL, na e-mail lub na dowolny numer telefonu.

Wariant  2 

Numer dedykowany z prefiksem

Odbierzesz każdy SMS wysłany pod przydzielony numer telefonu, w którego treści pierwszym słowem jest wskazany Prefiks.

Wszystkie wiadomości SMS, które zostaną odebrane pod przydzielonym numerem, w których pierwsze słowo jest tożsame z wybranym prefiksem umieszczone zostaną w Skrzynce Odbiorczej na Twoim koncie.

Mogą zostać również przesłane na podany e-mail, a także przekazane do Twoich serwisów, systemów czy aplikacji za pośrednictwem wywołania adresu Callback URL z jednoczesnym przekazaniem parametrów odebranej wiadomości.

Odebrane wiadomości mogą być również przekazywane pod dowolny numer telefonu (tzw. FORWARD SMS).

Prefiks do wyłącznego Użytku –  prefiks jest tworzony na współdzielonym numerze. Tylko Ty możesz z niego korzystać.

9-cio cyfrowy numer, na którym uruchomiona jest usługa przydzielany jest losowo. Masz możliwość wskazania prefiksu.

Wszystkie przychodzące wiadomości trafiają do Skrzynki Odbiorczej na Twoim koncie. Mogą być również przekazywane dalej:

  • do zewnętrznego systemu na wskazany adres URL, poprzez wywołanie Callback URL,
  • na wskazany adres e-mail,
  • na wskazany numer telefonu

Odbieranie przychodzących wiadomości SMS na numer dedykowany z prefiksem jest bezpłatne.

Przykład:

Klient aktywował prefiks TAK, który został uruchomiony na numerze +48901234567. Wszystkie wiadomości SMS, które zostaną wysłane na ten numer, w których pierwszym słowem jest TAK zostaną umieszczone w skrzynce odbiorczej na koncie Klienta. Mogą być również przekazane na podany adres Callback URL, na e-mail lub na dowolny numer telefonu.

Wariant  3 

Odpowiedzi na SMS 2Way

Możesz wysłać z platformy wiadomość SMS 2Way i w ciągu 24 godzin otrzymać na nią odpowiedź.

Odbiorca 2Way SMS wysłanego z bramki SzybkiSMS.pl może na niego odpowiedzieć w ciągu 24 godzin od momentu jego otrzymania. Odebrane wiadomości umieszczone zostaną w Skrzynce Odbiorczej na Twoim koncie.

Mogą zostać również przesłane na podany e-mail, a także przekazane do Twoich serwisów, systemów czy aplikacji za pośrednictwem wywołania adresu Callback URL z jednoczesnym przekazaniem parametrów odebranej wiadomości.

Odebrane wiadomości mogą być również przekazywane pod dowolny numer telefonu (tzw. FORWARD SMS).

Odbiorca SMSa 2Way może odpowiedzieć na wiadomość w ciągu 24h od jej odebrania.

Wszystkie przychodzące wiadomości trafiają do Skrzynki Odbiorczej na Twoim koncie. Mogą być również przekazywane dalej:

  • do zewnętrznego systemu na wskazany adres URL, poprzez wywołanie Callback URL,
  • na wskazany adres e-mail,
  • na wskazany numer telefonu

Odbieranie odpowiedzi na SMSy 2Way jest usługą bezpłatną.

Przykład:

Klient wysłał SMSa 2Way z platformy na numer +48901234567. Właściciel tego numeru może udzielić odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Wszystkie wiadomości SMS, które w ciągu 24h zostaną odebrane z tego numeru  zostaną umieszczone w skrzynce odbiorczej na koncie Klienta. Mogą być również przekazane na podany adres Callback URL, na e-mail lub na dowolny numer telefonu.

Zarejestruj konto
i zacznij odbierać wiadomości

Bezpłatne konto utworzysz w ciągu kilku minut. Będziesz mógł od razu rozpocząć aktywację usługi odbioru wiadomości SMS.

Przykładowe zastosowania

Usługi odbioru SMS umożliwiają komunikację dwukierunkową, co jest szczególnie przydatne przy następujących zagadnieniach:

  • automatycznie wyślesz odpowiedź na odebraną wiadomość SMS, w zależności od jej treści

  • zbierzesz odpowiedzi na zadane pytania w prowadzonym konkursie, ankiecie czy sondzie,

  • przeprowadzisz głosowanie z wykorzystaniem SMSów,

  • zautomatyzujesz umawianie spotkań i wizyt,

  • wprowadzisz usługę zamawiania TAXI SMSem,

  • usprawnisz logistykę w firmie zajmującej się transportem,

  • zbierzesz bazę kontaktów zgodnie z RODO,

  • poprowadzisz dialog z odbiorcami z dowolną treścią,

  • Uruchomisz dowolne automatyzacje lub akcje w oparciu o treść odebranych wiadomości,

  • usprawnisz system ograniczonego dostępu do zasobów,

  • uruchomisz wirtualnego asystenta,

  • uzyskasz feedback na temat swoich produktów, który jest wskazówką kierunków dalszego rozwoju firmy.

Najczęstsze pytania

Usługa odbioru odpowiedzi na wysłane SMSy 2Way jest całkowicie bezpłatna.

Za numer dedykowany i numer dedykowany z prefiksem pobierana jest opłata aktywacyjna oraz abonamentowa zgodnie z cennikiem.

W przypadku numeru dedykowanego i numeru dedykowanego z prefiksem nie ma żadnych ograniczeń:

  • Dla usługi numeru dedykowanego otrzymasz wszystkie wiadomości jakie zostaną wysłane pod Twój numer dedykowany w dowolnej chwili.
  • Dla usługi numeru dedykowanego  z prefiksem otrzymasz wszystkie wiadomości z pierwszym słowem tożsamym z Twoim prefiksem, jakie zostaną wysłane pod Twój numer w dowolnej chwili.

Odpowiedzi na wiadomości SMS 2Way możesz otrzymać w ciągu 24h od momentu wysłania wiadomości 2Way. Po tym czasie odpowiedzi są ignorowane.

Oczywiście. Po odebraniu każdej wiadomości jej szczegóły wraz z treścią mogą być przekazywane automatycznie na skonfigurowany adres Callback URL. Dzięki temu Twoja aplikacja otrzyma wiadomość natychmiast po ich odebraniu przez platformę.

Tak, istnieje możliwość przekazywania każdej z odebranych na Twoim koncie wiadomości na dowolny numer telefonu. W takim przypadku platforma wysyła nową wiadomość SMS o treści pochodzącej z odebranego SMSa.

W takiej sytuacji pobierana jest opłata jak za wysłanie nowej wiadomości SMS zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Oczywiście. Można aktywować wiele różnych usług odbioru SMS na jednym koncie, w tym wiele różnych numerów dedykowanych lub prefiksów.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz na [email protected]

Porównanie usług odbioru SMS

Ceny netto
Ceny brutto
  • Numer na wyłączność
  • Prefiksy
  • Użycie jako nadawca SMS 2Way
  • Czas odpowiedzi
  • Obsługa długich wiadomości
  • Przekazywanie na e-mail
  • Przekazywanie na SMS
  • Przekazywanie na Callback URL
  • Numer na wyłączność
  • Prefiksy
  • Użycie jako nadawca SMS 2Way
  • Czas odpowiedzi
  • Obsługa długich wiadomości
  • Przekazywanie na e-mail
  • Przekazywanie na SMS
  • Przekazywanie na Callback URL
Odpowiedzi
na SMS 2Way
Bez opłat
  • do 24h
Odpowiedzi
na SMS 2Way
Bez opłat
  • do 24h
TOP
Numer
dedykowany
JUŻ OD35,00netto/miesiąc
  • nieograniczony
TOP
Numer
dedykowany
JUŻ OD43,05brutto/miesiąc
  • nieograniczony
Numer dedykowany
z prefiksem
JUŻ OD17,08netto/miesiąc
  • nieograniczony
Numer dedykowany
z prefiksem
JUŻ OD21,01brutto/miesiąc
  • nieograniczony

Masz pytania?
Napisz do nas!

Odpowiemy na wszystkie pytania i udzielimy dodatkowych informacji o naszej usłudze.

Czekamy na Ciebie!

INTERMEDIA
ul. Paderewskiego 126c
35-328 Rzeszów

  • NIP: 6871728417

  • REGON: 180059031

  • Podmiot wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych pod numerem 9338.

  • Podmiot wpisany do wykazu integratorów usług SMS dla podmiotów publicznych pod numerem 1.

Administratorem danych podanych w powyższym formularzu jest INTERMEDIA Tomasz Konopka. Klauzula informacyjna