Lista funkcjonalności

Stale wdrażamy nowe rozwiązania i udoskonalamy istniejące funkcje platformy, które pomagają zarządzać powiadomieniami mobilnymi.

Wiadomości SMS

Cechy:

Zestawiliśmy bezpośrednie połączenia do SMSC głównych polskich operatorów, dzięki czemu zwiększona została niezawodność usługi i wyeliminowana została podatność na opóźnienia w doręczaniu wiadomości.

Doręczymy wiadomości do każdej sieci GSM w Polsce – Orange, T-Mobile, Plus, PLAY oraz wszystkich sieci MVNO, w tym: Premium Mobile, Netia, Lycamobile, Virgin mobile, VikingCo Poland, Canal+, Otvarta itd.

Za pośrednictwem wielu operatorów doręczymy wiadomości SMS PRO do 945 sieci w 217 krajach Świata. Zobacz pełną listę obsługiwanych sieci.

Istnieje możliwość użycia własnego identyfikatora nadawcy. Identyfikator może być alfanumeryczny lub numeryczny:

  • Identyfikator alfanumeryczny (SMS PRO) – własna nazwa nadawcy SMSa, która zostanie wyświetlona zamiast numeru nadawcy, np. nazwa firmy lub marka usługi/produktu – max 11 znaków,
  • Identyfikator numeryczny (SMS2Way) – dedykowany numer telefonu przypisany do usługi – zobacz odbieranie SMS.

Wiadomości do 918 znaków w kodowaniu GSM-7 oraz do 402 znaków w kodowaniu UNICODE.

Takie wiadomości na czas przesłania przez sieć dzielone są na kilka mniejszych, a następnie po doręczeniu do odbiorcy automatycznie łączone są w jedną długą wiadomość.

Wiadomości SMS zostaną doręczone również pod numery przeniesione z jednej sieci do innej. Platforma w pełni wspiera mechanizm MNP i skieruje wiadomość do operatora właściwej sieci.

Unicode umożliwia przesyłanie w treści wiadomości polskie znaki oraz ikonki emoji, np: 😂😊😢🤣💖🥪😤🤡⛹️‍♀️

Wysyłając SMS2Way możesz otrzymać od jego odbiorcy odpowiedź, która trafi do skrzynki odbiorczej na Twoim koncie.

Każda wiadomość posiada unikalny identyfikator, który umożliwia aktualizację jej statusu. W każdej chwili możesz sprawdzić status wiadomości (czy została doręczona do odbiorcy czy też nie).

Wiadomość FLASH w chwili doręczenia automatycznie wyświetla się na ekranie telefonu odbiorcy. Odbiorca wiadomości, nie wykonując żadnej akcji widzi wiadomość na ekranie.

W zależności od modelu telefonu, wiadomość Flash można zapisać w skrzynce odbiorczej lub od razu usunąć. Część telefonów nie udostępnia możliwości zapisu takiej wiadomości i po zatwierdzeniu jest ona usuwana z telefonu.

Aż 99% wiadomości SMS jest doręczane w czasie krótszym niż 2 sekundy.

Z usługi wyślesz wiadomości SMS PRO, SMS ECO i SMS2Way – każdy rodzaj dla innych zastosowań. Zobacz czy różnią się poszczególne rodzaje SMS.

Dla pilnych powiadomień SMS dostępna jest opcja Speed pozwalająca na wysyłkę SMS dedykowanym kanałem do operatora.

Obecna przepustowość platformy umożliwia wysłanie do 20.000 SMS/minutę.

Jeżeli telefon odbiorcy w danej chwili nie jest zalogowany do sieci lub jest wyłączony, próba doręczenia wiadomości SMS będzie ponawiana (w zależności od sieci do 48 godzin).

W trakcie wysyłki można wskazać przyszłą datę i godzinę, kiedy wiadomość SMS ma zostać dostarczona do odbiorcy.

Wiadomości MMS

Cechy:

Zestawiliśmy bezpośrednie połączenia do MMSC głównych polskich operatorów, dzięki czemu zwiększona została niezawodność usługi i wyeliminowana została podatność na opóźnienia w doręczaniu wiadomości MMS.

Doręczymy wiadomości MMS do każdej sieci GSM w Polsce – Orange, T-Mobile, Plus, PLAY oraz wszystkich sieci MVNO, w tym: Premium Mobile, Netia, Lycamobile, Virgin mobile, VikingCo Poland, Canal+, Otvarta itd.

Do wiadomości dołączysz załączniki takie jak zdjęcia, obrazy, klipy wideo, audio, dokumenty, które bezpośrednio dotrą na telefon odbiorcy.

Aż 99% wiadomości MMS jest doręczane w czasie krótszym niż 10 sekund.

W każdej chwili możesz sprawdzić status wiadomości (czy została doręczona do odbiorcy czy też nie).

Opcja ta uzależniona jest od sieci docelowej i ustawieniach w telefonie odbiorcy.

Poprzez Panel Użytkownika wyślesz zarówno pojedyncze wiadomości MMS jak i przeprowadzisz masowe kampanie marketingowe wysyłając tysiące wiadomości w jednej chwili.

Interfejs API umożliwi wysyłanie MMSów prosto z Twojej aplikacji lub systemu.

Panel Użytkownika

Lista najważniejszych funkcji dostępnych w Panelu Użytkownika:

Panel Użytkownika to aplikacja webowa/internetowa do zarządzania wysyłkami. Dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i z każdego systemu operacyjnego.

Dostęp do Panelu chroniony jest loginem i hasłem i jest możliwy z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca na świecie.

Dostęp do Panelu Użytkownika możliwy jest 24h na dobę.

Aby ograniczyć nieuprawniony dostęp do konta możliwe jest skonfigurowanie uwierzytelniania 2FA.

Po podaniu loginu i hasła system wyśle kod jednorazowy SMS lub poprosi o wpisanie aktualnego kodu z aplikacji uwierzytelniającej.

Możesz utworzyć dodatkowe subkonta, dla swojego konta głównego (np. dla poszczególnych pracowników) oraz zdefiniować i przypisać im role z różnymi uprawnieniami i ograniczeniami dostępu.

Na subkonta możesz nałożyć limity kwotowe na wysyłkę wiadomości, które opcjonalnie mogą odnawiać się co miesiąc automatycznie.

Pozwala na wysyłkę okazjonalnych, indywidualnych powiadomień do pojedynczych odbiorców.

Zawiera kreator zleceń masowej wysyłki wiadomości SMS i MMS. W kilku krokach zdefiniujesz i przeprowadzisz kampanię wysyłki wiadomości do tysięcy odbiorców w jednej chwili.

Historia wiadomości zawiera informacje o wszystkich wiadomościach wysłanych z platformy wraz ze statusem każdej wiadomości. Możesz wykorzystać wiele filtrów, aby zawęzić listę wiadomości do zadanych kryteriów.

Znajdziesz tu informację o obecnych oraz zrealizowanych zleceniach masowej wysyłki wiadomości ze wszystkimi szczegółami każdej z wiadomości.

Przy zlecaniu masowej wysyłki SMS lub MMS możesz wskazać plik CSV zawierający numery odbiorców plus opcjonalnie zindywidualizowaną treść wiadomości dla każdego z kontaktów. W ten sposób załadujesz w jednej chwili tysiące wiadomości do wysyłki masowej.

System poprosi o wskazanie, która kolumna pliku zawiera dane jak numer odbiorcy czy treść wiadomości (opcjonalnie) i zaimportuje je do listy wysyłkowej.

Możesz zdefiniować wiele różnych szablonów importu danych z pliku CSV. Dzięki temu będziesz mógł szybko zaimportować plik z danymi bez konieczności każdorazowego mapowania kolumn.

Przy zlecaniu masowej wysyłki wiadomości kolejne wiadomości dopisywane są do listy wysyłkowej. Przed przekazaniem zlecenia do wysyłki możesz zaktualizować każdą wiadomość (numer odbiorcy, treść) bezpośrednio na liście wysyłkowej.

Możesz wpisać swoje kontakty do książki telefonicznej, przypisać je do dowolnych grup, a następnie wykorzystać je w trakcie wysyłki wiadomości.

Kontakty z książki zostaną również użyte w historii wysłanych i odebranych wiadomości, gdzie zostaną automatycznie dopasowane do numerów odbiorców/nadawców wiadomości.

Podczas wysyłki wiadomości możesz wybrać jej rodzaj oraz pole nadawcy (ze zdefiniowanej wcześniej listy), które chcesz wykorzystać.

Na podstawie numeru telefonu system automatycznie wykryje kraj docelowy, do którego wysyłana jest wiadomość.

System zlicza treść znaków wysyłanej wiadomości podczas ich wpisywania podając:

  • Liczbę wykorzystanych znaków,
  • Liczbę pozostałych znaków,
  • Liczbę części, w których wiadomość zostanie wysłana

Możesz określić, czy wiadomość ma zawierać znaki specjalne (Unicode) i ikonki emoji. Jeżeli wyłączysz obsługę Unicode wówczas system zamieni automatycznie w treści wiadomości polskie znaki diakrytyczne na ich odpowiedniki (np ą na a, ć na c, itd.). Jednocześnie usunie wszystkie znaki z treści, które nie są z alfabetu GSM-7.

Możesz wskazać dla każdej wiadomości opcje Flash oraz Speed. Ich opis znajdziesz na stronie Wiadomości SMS.

Przy definiowaniu wysyłki wiadomości MMS możesz wskazać wiele różnych załączników do MMS, które zostaną zaimportowane do wiadomości MMS i skonwertowane do odpowiedniego formatu.

System obliczy całkowity koszt wysyłki pojedynczej wiadomości oraz łączny koszt całego zlecenia wysyłki masowej. Dzięki temu przed zatwierdzeniem wysyłki będziesz mógł zweryfikować ostateczne koszty.

Możesz zaplanować wysyłkę wiadomości w określonym dniu i godzinie. Wiadomość zostanie doręczona do odbiorcy we wskazanym czasie.

W Panelu Użytkownika znajduje się skrzynka odbiorcza, do której trafiają wszystkie odebrane wiadomości SMS. Możesz również skonfigurować przekierowania odebranych SMS na e-mail, na dowolny numer telefonu lub na adres Callback URL.

W Panelu aktywujesz również dodatkowe numery dedykowane do wysyłania i odbioru SMS.

Utworzysz nowe dostępy do API, ograniczysz dotychczasowe, wprowadzisz filtry adresów IP z których możliwe są połączenia do API oraz przypiszesz i skonfigurujesz adresy e-mail dla usługi MAIL2SMS z których mogą być wysyłane wiadomości SMS.

Możesz w dowolnej chwili wygenerować raport wysłanych lub odebranych wiadomości wykorzystując rozbudowane narzędzia filtrowania. Możesz również skonfigurować raporty cykliczne, które będą generowane automatycznie w zadanym czasie.

Raporty wygenerujesz do formatu PDF, XLS oraz CSV.

System na bieżąco udostępnia statystyki i tworzy wykresy związane z wysłanymi rodzajami wiadomości i ich rozkładem do poszczególnych krajów.

Znajdziesz tu możliwość zasilenia swojego konta PRE-PAID oraz listę archiwalnych transakcji oraz pobierzesz faktury PRO-FORMA oraz Faktury VAT.

Zdefiniujesz, ustawisz jako domyślny lub usuniesz nadawcę z listy dozwolonych nadawców wiadomości.

Możesz określić dla jakich zdarzeń chcesz otrzymywać powiadomienia  i jakimi kanałami (powiadomienia PUSH na platformie lub na e-mail).

W Panelu znajdziesz moduł do zawierania oraz wglądu do zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o świadczenie usługi drogą elektroniczną oraz umów POST-PAID.

Aktualizowana na bieżąco lista obsługiwanych sieci dostarcza informację o sieciach na całym świecie, do których możesz wysyłać wiadomości oraz ich rodzaje obsługiwane przez daną sieć. Sprawdzisz w niej również koszt wysyłki wiadomości.

Możesz również wprowadzić numer telefonu, a system sprawdzi z jakiej sieci on pochodzi i przedstawi informację o kosztach wysyłki wiadomości.

Interfejs REST API

Dostępne endpointy API pozwalają na:

  • Wysyłkę wiadomości SMS i MMS (pojedynczych i wielu naraz)

  • Pobieranie szczegółów oraz aktualnych statusów wiadomości

  • Sprawdzanie kosztu wiadomości SMS oraz MMS

  • Anulowanie zaplanowanych wiadomości

  • Dodawanie, usuwanie i ustawianie domyślnych nadawców

  • Pobieranie zdefiniowanych nadawców wiadomości

  • Pobieranie danych konta lub subkonta

  • Pobieranie historii wysłanych wiadomości

  • Pobieranie listy odebranych wiadomości

  • Pobieranie szczegółów odebranej wiadomości na podstawie jej ID

  • Odbieranie callbacków z nowymi odebranymi wiadomościami

  • Odbieranie callbacków ze zmianami statusów wiadomości

Zapewniamy gotowe biblioteki SDK:

Mail2SMS

Wyślesz wiadomości SMS za pośrednictwem e-mail poprzez system z następującymi funkcjonalnościami:

Jedynie z adresów zdefiniowanych na Twoim koncie będzie można wysyłać wiadomości SMS. Adres e-mail można przypisać tylko do jednego konta na Platformie.

Opcjonalnie w celu zwiększenia bezpieczeństwa możesz wymagać podawania hasła w pierwszej linii wiadomości e-mail.

Podczas przypisywania adresu e-mail do konta na platformie możesz wybrać rodzaj wiadomości SMS oraz nazwę nadawcy. Wówczas wszystkie wiadomości wysłane z tego adresu e-mail będą przetwarzane na SMS wybranego typu oraz z wybranym nadawcą.

Przy przypisywaniu adresu e-mail do konta na platformie możesz włączyć znaki Unicode. Pozwoli to wysyłać wiadomości z polskimi znakami diakrytycznymi oraz np. ikonkami emoji.

Jeżeli wyłączysz Unicode, polskie znaki będą zastępowane ich odpowiednikami (np. ą na a, ó na o, itd.), a wszystkie pozostałe znaki będą automatycznie usuwane z treści SMS.

Możesz ograniczyć długość treści wiadomości przekształcanej z e-mail na SMS tak, aby wysłać np. jedynie pierwsze 160 znaków i ograniczyć koszt wysyłki wiadomości.

Możesz określić, czy system zwrotnie ma wysyłać wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie wiadomości przez platformę i jej prawidłowe przetworzenie.

Jeżeli wystąpi błąd, system zawsze wyśle zwrotnie informację na e-mail z komunikatem błędu.

Dodając wielu odbiorców wiadomości e-mail (w postaci [email protected]) możesz wysłać jednocześnie SMSy do wielu odbiorców.

Obecnie wiadomość SMS z poziomu e-mail można wysłać na kilka sposobów:

  • Statyczny adres e-mail – na adres [email protected], w tytule wiadomości podając numer telefonu odbiorcy,
  • Dynamiczne adresy e-mail – na adres [email protected], gdzie jako „nr_telefonu” należy podać numer telefonu odbiorcy wiadomości,
  • Dynamiczne adresy e-mail dla systemów powiadomień – na adres [email protected], gdzie jako „nr_telefonu” należy podać numer telefonu odbiorcy wiadomości. Wiadomość konwertowana jest wówczas na SMS w formacie:

    Od: adres e-mail nadawcy
    Temat: temat wiadomości e-mail

    Treść wiadomości e-mail

Przyjazny interfejs Użytkownika przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces realizacji kampanii masowej wysyłki wiadomości.

Za pośrednictwem API możesz wysyłać powiadomienia SMS i MMS bezpośrednio ze swoich aplikacji czy systemów.

Wiadomość SMS możesz wysłać wprost z poziomu poczty e-mail, w tym  z różnych urządzeń (np. alarmy, systemy monitoringu, maszyny itp).

Odbieranie SMS

Funkcjonalności związane z usługą odbioru wiadomości SMS:

Numer do Twojego wyłącznego użytku – otrzymasz wszystkie SMS wysłane pod ten numer w dowolnym czasie i o dowolnej treści.

Numer, na którym zdefiniowany został prefiks – otrzymasz wszystkie wiadomości wysłane pod ten numer w dowolnym czasie, których pierwsze słowo tożsame jest ze zdefiniowanym prefiksem.

Np. dla prefiksu „TAK” otrzymasz wszystkie wiadomości o treści: TAK Adam.

Otrzymasz wszystkie odpowiedzi na wysłane wiadomości typu SMS 2Way, które zostały udzielone w ciągu 24h od doręczenia wiadomości do odbiorcy.

Na koncie każdego Użytkownika znajduje się indywidualna skrzynka odbiorcza wiadomości, do której trafiają wszystkie odebrane wiadomości SMS.

Możesz podać kilka adresów e-mail, na które będą wysyłane odebrane wiadomości SMS tuż po ich otrzymaniu.

Możesz podać kilka numerów telefonów, na które będą przekazywane wszystkie odebrane wiadomości SMS. Za każdą przekazaną wiadomość pobierana jest opłata jak za wysłanie wiadomości.

Po odebraniu wiadomości SMS jej treść, numer nadawcy i inne szczegóły mogą być przekazywane do Twojego systemu/aplikacji poprzez wywołanie adresu Callback URL (Webhook) z jednoczesnym przekazaniem metodą POST szczegółów wiadomości.

Numery nadawców odebranych wiadomości są wyszukiwane w Twojej książce telefonicznej i automatycznie dopasowywane, przez co od razu widzisz kto wysłał daną wiadomość.

Zarejestruj konto
i zacznij wysyłać wiadomości

Bezpłatne konto PRE-PAID utworzysz w ciągu kilku minut. Będziesz mógł od razu rozpocząć wysyłanie wiadomości i realizację kampanii marketingowych.