Spis treści
Aby rozpocząć wysyłanie wiadomości, zarejestruj konto na platformie. Funkcja wysyłania wiadomości SMS i MMS stanie się dostępna niezwłocznie po pełnej aktywacji konta.
Rejestracja konta jest całkowicie bezpłatna i zajmie Ci zaledwie dwie minuty.
Założenie konta
Rejestracja konta przebiega w kilku etapach:
Po poprawnym zalogowaniu się na konto zostaniesz poproszony o uzupełnienie podstawowych danych. Proces ten jest podzielony na kilka prostych etapów.
- 1
Określ czy Twoje konto jest kontem firmowym czy prywatnym.
- 2
Wprowadź dane niezbędne do wystawiania faktur VAT.
- 3
Podaj dane kontaktowe do korespondencji.
- 4
Wprowadź imię i nazwisko użytkownika konta oraz numer telefonu komórkowego, który będzie wykorzystywany do odbierania potwierdzeń operacji.
- 5
Zapoznaj się z Regulaminem usługi i zaakceptuj jego treść.
Na podany numer telefonu otrzymasz wiadomość SMS z kodem jednorazowym. Wprowadź go do formularza, aby zakończyć proces rejestracji konta. Zaakceptowany Regulamin usługi zostanie wysłany na podany przy rejestracji adres e-mail.
Zarejestrowane konto będzie rozliczane domyślnie w modelu PRE-PAID (przedpłata).
Wymogi wynikające z RODO
Od 25 maja 2018 roku obowiązują nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. INTERMEDIA świadczy usługi wysyłania wiadomości do wskazanych przez Ciebie odbiorców. W ramach tych usług przekazujesz za pośrednictwem platformy dane osoby (numer telefonu), do której ma trafić wiadomość, oraz jej treść.
Zgodnie z wymaganiami RODO musisz zawrzeć z nami umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa ta reguluje kwestie związane z przekazaniem danych, gdzie pełnisz rolę Administratora (podmiotu powierzającego dane), a INTERMEDIA rolę procesora danych.
Zweryfikuj i ewentualnie popraw dane, a system wygeneruje umowę do akceptacji. Podczas akceptacji otrzymasz wiadomość SMS z kodem jednorazowym, który należy przepisać do formularza. Zaakceptowaną umowę system prześle na Twój adres e-mail.
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych zawierana jest elektronicznie i w tej formie jest wiążąca. Zaakceptowanej i otrzymanej na e-mail umowy nie trzeba podpisywać ani odsyłać. Zgodnie z rozporządzeniem, taka forma spełnia wszelkie wymagania prawne.
Weryfikacja konta
Po wykonaniu powyższych kroków konto zostanie aktywowane – możesz je doładować i korzystać z większości funkcji. Wysyłanie wiadomości będzie jednak możliwe dopiero po pozytywnej weryfikacji danych konta przez operatora platformy.
O zakończeniu procesu weryfikacji zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Masz pytania?
Napisz do nas!
Odpowiemy na wszystkie pytania i udzielimy dodatkowych informacji o naszej usłudze.
Czekamy na Ciebie!
INTERMEDIA
ul. Paderewskiego 126c
35-328 Rzeszów